Wat leuk dat u na de rondleiding enthousiast bent geraakt om uw kind bij ons naar school te brengen! Ons inschrijfformulier kunt u ingevuld mailen naar directie.ridderspoor@oo-h.nl of even langs brengen.

Ingeschreven op Ridderspoor, en dan?
Vanaf de vierde verjaardag mag uw zoon of dochter dagelijks naar school. Ongeveer 2 maanden voordat jullie kind 4 jaar wordt, krijgen jullie een entreeformulier gemaild dat we graag ingevuld retour ontvangen. Daarin vragen we naar bijzonderheden in de (vroege) ontwikkeling en informeren wij onder andere naar de interesses van uw kind. Met uw input proberen de leerkrachten zich een eerste beeld te vormen van jullie kind.

Bijna vier jaar
De toekomstige groepsleerkracht belt een paar weken voordat uw kind jarig is op om enkele wenochtenden af te spreken voordat het écht naar school gaat. Lees op onze website alvast welke voorbereidingen u kunt treffen in aanloop naar de basisschoolperiode.