Wist u dat uw hulp nodig is en ontzéttend wordt gewaardeerd door het team van Ridderspoor? Iedere ouder wil graag een steentje bijdragen aan de periode dat zijn of haar kind(eren) op de basisschool zitten, een belangrijk fundament voor de verdere ontwikkeling. Op het Ridderspoor is hulp van ouders ook meer dan welkom en betrokkenheid op welk vlak dan ook wordt erg gewaardeerd. Dit kan praktische hulp in de klassen zijn, hulp bij speciale gelegenheden (denk aan sinterklaas, kerst, groep 8 schoolkamp en eindfeest enz.) en assisteren bij uitjes naar musea, theater of die fantastisch leuke schoolreisjes.

Ridderspoor prijst zich gelukkig met een enthousiaste, actieve ouderraad die onze event-manager helpt bij de organisatie van onder andere de Koningsspelen, Sinterklaasfeest, Kerst en andere feesten, de jaarlijkse schoolreis... Wilt u zich graag aansluiten? Laat het weten aan de groepsleerkracht of bij één van de ouders van de ouderraad.